marketingovy reditel

Marketingový ředitel

Marketingový ředitel

Marketingový ředitel má na starosti vedení marketingového oddělení, řízení marketingových aktivit společnosti a prezentaci produktu nebo produktové řady. Nastavuje marketingové strategie firmy a zodpovídá za jejich realizaci i za následné vyhodnocení. Je rovněž zodpovědný za přípravu a správu rozpočtu oddělení.

Druhy pozic a platové ohodnocení

Nabízíme pozici Marketingový ředitel, jehož plat se podle průzkumu personální agentury Grafton v roce 2014 pohyboval zhruba mezi 35 až 100 000 Kč. Nejvyšší plat najde marketingový ředitel nejpravděpodobněji v Praze, Brně, Ostravě a Plzni.

Marketingový ředitel – obvyklé požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání v marketingu, ekonomii nebo obchodě.
  • Zkušenosti s řízením marketingového rozpočtu a tvorbě strategií min. 2 roky. Obvykle však 3-5 let zkušeností na manažerské pozici.
  • Zkušenosti ze segmentu, ve kterém zaměstnavatel podniká.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti. Schopnost vést tým.
  • Anglický jazyk slovem a písmem. Pokud si nejste jisti svou úrovní, vyplňte si náš jazykový test.

Proč se stát marketingovým ředitelem?

Pokud chcete povýšit svou kariéru v marketingu a obchodu na novou úroveň, neváhejte se ucházet o pozici marketingového ředitele. Budete mít příležitost realizovat své vize v podobě marketingových strategií a zaměstnavatel vás většinou přizve i do užšího vedení celé společnosti. Pokud se osvědčíte, zpravidla získáte k platu navíc i motivační ohodnocení v závislosti na svých úspěších i hospodářských výsledcích firmy.

Zvažujete pozici marketingového ředitele? Kontaktujte nás. Neustále hledáme vhodné kandidáty pro zajímavé projekty.

Právě manažerské pozice se nejčastěji obsazují přes personální agenturu. Zjistěte, jak vám může v kariéře pomoci právě Grafton Recruitment.