Největší rozdíly ve mzdách žen a mužů jsou na obchodních pozicích a v účetnictví
Praha 12. září 2024 - Jen 27 % Čechů nevnímá rozdíly v odměňování mužů a žen. Jedná se nejčastěji o kvalifikované pracovníky mezinárodních firem...
Zkušený kandidát/ka s praxí v oboru min. 3 – 5 let. Řeší eskalované problémy, stížnosti, dotazy zákazníků společně s team leadery. Má zodpovědnost za nastavování cílů a úkolů zaměstnanců a zefektivnění procesů. Může přijímat a zpracovávat objednávky a komunikuje s interními odděleními.
Mzdové ohodnocení
Nabídka pro manažera/ku telefonního centra začínají na 30 tisících korun Ve Zlíně, Jihlavě a Olomouci. Na opačném pólu je Hradec Králové, kde jsou nabídky od 45 tisíc a Praha, kde se nabízí dokonce 50 000 korun.
Z porovnání maximálních nabídek vychází nejlépe Praha se 70 000 korun, ve valné většině ostatních krajů je tato nabídka o 10 tisíc nižší. Výjimkou jsou České Budějovice, kde je na této pozici maximum 45 tisíc.
Manažer/ka telefonního centra – nejčastější požadavky
Proč dělat manažera/ku telefonního centra
Pokud jste se již dostali na pozici šéfa týmu, teamleadera, je funkce manažera telefonního centra dalším logickým krokem vzhůru. Budete mít větší odpovědnost, vyzkoušíte svoje schopnosti řídit více lidí, zvládnut složitější úkoly, budete moci rozvinout svůj obchodnický cit a také si více vyděláte. Jde zároveň o posun ve firemní hierarchii. Další postem může být třeba šéf zákaznické podpory v celé firmě.