specialista/ka zakaznicke pece s cizimi jazyky

Specialista/ka zákaznické péče s cizími jazyky

Specialista/ka zákaznické péče s cizími jazyky

Pozice specialisty zákaznické péče se znalostí alespoň jednoho cizího jazyka je vhodná pro uchazeče, včetně absolventů, kteří mají výborné komunikační schopnosti a základní znalost toho, co představuje zákaznický servis. Především komunikační schopnosti jsou velmi důležité, protože tito lidé představují pro zákazníka první kontakt s firmou. Náplní jejich práce bývá příjem a zpracování objednávek i zpracování požadavků zákazníka. To vše musí uchazeč zvládnout v požadovaném jazyce nebo jazycích.

U specialisty s praxí v rozmezí 1 – 3 let se předpokládá orientace v oboru i znalost systémů a administrativních procesů sdílených služeb. Kromě příjmu a zpracování objednávek a požadavků zákazníka zkušení specialisté zákaznického servisu také vyřizují stížnosti a reklamace a také poskytují zákazníkům informace v jednom či více jazycích.

Druhy pozic a mzdové ohodnocení

Začínající specialisté zákaznické péče se znalostí angličtiny nastupují za nejnižší mzdy mezi 16 až 25 tisíci korun. Nejméně můžou očekávat v Olomouckém kraji, nejvíc v Praze. Nejčastěji se ovšem počáteční nabídky pohybují okolo 20 tisíc korun a to v Brně, Českých Budějovicích, Liberci a Hradci Králové, všude jinde jsou nejnižší nástupní mzdy nižší. Stropem pro specialisty bez praxe je 28 000 v Praze a 25 tisíc v Českých Budějovicích a Ústí nad Labem.Nejnižší maximum je 18 tisíc a to v Olomouckém kraji.

Začínající specialisté s angličtinou a dalším jazykem mohou očekávat nabídky v rozmezí 25 – 30 tisíc v Praze, až 20 až 35 000 v Ústí nad Labem, až 27 tisíc mohou získat v Jihlavě, o tisíc více v Českých Budějovicích a Zlíně, až 25 tisíc v Liberci a Hradci Králové.

Specialisté zákaznické péče s angličtinou a praxí mezi 1 až 3 roky se v Praze mohou těšit na mzdu v rozmezí 28 – 35 tisíc korun. V Brně, Plzni, Liberci, Hradci Králové je čeká mzdové rozpětí 23 – 28 tisíc, v Jihlavě a Českých Budějovicích je to pak 22 – 28 000 korun. Nejméně dostanou opět v Olomouci a to mezi 18 až 20 tisíci.

Ten, kdo má k angličtině ještě další hlavní jazyk a praxi 1 až 3 roky, dostane v Praze mzdu mezi 30 – 35 000 korun, na 35 tisíc může dosáhnout i v Českých Budějovicích a Ústí nad Labem. V Olomouci však může očekávat nabídky jen v rozmezí 20 – 25 tisíc. V případě, že máte praxi, angličtinu a ještě jeden jazyk (ovšem už ne hlavní), počítejte s nabídkami o jeden či dva tisíce nižšími, než v případě dvou hlavních jazyků.

Specialista zákaznické péče – nejčastější požadavky

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Pokročilá znalost požadovaného jazyka/jazyků (jazykové testy zde)
  • Znalost práce v MS Office
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Schopnost samostatně řešit problémy 
  • Loajalita a týmový duch

Proč dělat specialistu zákaznické péče

Tato pozice představuje dobrý start kariéry v mezinárodní společnosti. Využijete svou znalost cizího jazyka nebo jazyků a zdokonalíte se v nich, protože je budete používat velmi často. Budete v kontaktu se zákazníky a budete průběžně rozvíjet své komunikační dovednosti, což můžete uplatnit v mnoha dalších pozicích a profesích. Zejména s přibývající praxí si zvyknete řešit samostatně nastalé problémy, zároveň budete zvládat i administrativní úkoly.

Zajímáte se o práci specialisty zákaznické péče? Kontaktujte nás. Stále hledáme uchazeče pro firmy v celé republice. S námi rychle zjistíte, proč je výhodné hledat práci přes personální agenturu. Nabídneme vám profesní poradenství a pomůžeme vám najít práci, kterou hledáte.

Jestli vás zajímají i jiné pozice v oblasti podnikových služeb, můžete se podívat na naši další nabídku zde. Pokud vás zajímá i administrativa, můžete se podívat na tuto naši nabídku volných pozic .