« Zpět do rejstříku

AML/KYC specialista

Kontroluje a dohlíží na soulad činností a procesů společnosti s právními normami. Prověřuje a eliminuje možná rizika související s legalizací výnosů z trestné činnosti. Vyhodnocuje a kontroluje klientské operace.

Auditor (3 a více let zkušeností)

Auditor je zodpovědný za účetní závěrky a konsolidované účetní závěrky. Kontroluje a řídí dodržování všeobecných závazných norem a právních předpisů. Vypracovává kontrolní zprávy, kontroluje účetní a hospodářské výkazy a kontroluje vnitropodnikové normy a předpisy. Vede svůj tým. Jedná s vedením společnosti.

Auditor (0–3 roky zkušeností)

Ve spolupráci se svým nadřízeným je zodpovědný za kontrolu účetních závěrek a konsolidované účetní závěrky. Kontroluje dodržování předpisů, vypracovává ke schválení svého nadřízeného kontrolní zprávy.

Business kontrolor

Má na starosti kontrolu obchodní stránky společnosti z pohledu financí. Dohlíží jak na projektové záležitosti, tak i na pravidelné činnosti. Spolupracuje s finančním kontrolorem a finančním manažerem.

CFO

Zodpovídá za ekonomické a finanční řízení společnosti. Vytváří finanční strategii v návaznosti na obchodní strategii společnosti. Stanovuje metriky, pomocí nichž kontinuálně monitoruje a vyhodnocuje naplňování vytyčených finančních cílů. Zodpovídá za rozpočty, reporting a controlling, ručí za správnost finančních výkazů. Komunikuje s externími partnery, s bankovními a finančními institucemi, s auditory a s úřady.

Daňový manažer

Dohlíží na správnost daňových přiznání a dané termíny. Sleduje aktuality v rámci daňové legislativy a optimalizuje procesy. Je zde i určitá zodpovědnost za fakturaci.

Daňový ředitel

Je zodpovědný za dokončení daňových přiznání včetně souvisejících analýz pro kmenové a dceřiné společnosti. Zodpovídá za svůj tým daňových specialistů, spolupracuje s ostatními odděleními a vedením společnosti.

Daňový specialista/poradce

Je zodpovědný za aplikaci daňových zákonů, koordinaci daňových řízení a s tím souvisejících povinností. Má na starosti správnost daňových procesů a případně jejich aktualizaci. Je prostředníkem pro výklad daňových zákonů.

Fakturant

Je zodpovědný za fakturační agendu účetního oddělení. Vystavuje faktury, připravuje smlouvy, podílí se na vytváření nabídek a má na starosti také administrativní agendu. Spolupracuje s dalšími členy účetního oddělení.

Finanční analytik

Dohlíží na včasné a přesné vykazování finančních výsledků. Má na starosti provádění analýz a reportů na pravidelné či ad hoc.

Finanční kontrolor (3 a více let zkušeností)

Má na starosti tvorbu analýz zaměřených na výnosy, náklady, efektivnost produktu/divizí apod., vyhodnocování odchylek a komentáře ke zjištěným závěrům, řízení OPEX, CAPEX a celkově P&L. Je zodpovědný za tvorbu forecastů a prezentaci dat vedení společnosti. Komunikuje s ostatními odděleními společnosti ohledně získávání dat pro analýzy, sestavuje a vyhodnocuje rozpočty společnosti a projektů.

Finanční kontrolor (0–3 roky zkušeností)

Má na starosti tvorbu analýz zaměřených na výnosy, náklady, efektivnost produktu/divizí apod., vyhodnocování odchylek a komentáře ke zjištěným závěrům. Spolupracuje při tvorbě forecastů, komunikuje s ostatními odděleními společnosti ohledně získávání dat pro analýzy a připravuje podklady pro rozpočet.

Finanční manažer

Připravuje plány pro jednotlivá oddělení společnosti, má na starosti monitoring a vyhodnocování rozpočtů oddělení, kontakt s příslušnými úřady a institucemi, implementaci a kontrolu plánovacích, reportingových a controllingových procesů.

Finanční účetní (3 a více let zkušeností)

Samostatně účtuje účetní operace za svěřené oblasti (dlouhodobý majetek, zásoby apod.), je zodpovědný za kontrolu náležitostí účetních dokladů a jejich evidenci, zajišťuje inventarizaci majetku a závazků, provádí měsíční kontroly, spolupracuje při účetních závěrkách. Připravuje podklady pro audit, spolupracuje na reportingu vrcholovému managementu/mateřské společnosti, spolupracuje s daňovým poradcem při zajišťování agendy některých daní.

Finanční účetní (0–3 roky zkušeností)

Samostatně účtuje účetní operace za svěřené oblasti (primárně faktury přijaté a vydané, bankovní výpisy, pokladna apod.), je zodpovědný za kontrolu náležitostí účetních dokladů a jejich evidenci, zpracovává účetní doklady pro automatizované zpracování. Spolupracuje při inventarizaci majetku a závazků a provádění měsíčních kontrol. Spolupracuje při účetních závěrkách a přípravě podkladů pro audit.

Firemní bankéř – malé a střední podniky

Obdobně jako osobní bankéř se stará o portfolio klientů, případně má na starosti nové akvizice a vyhledávání příležitostí a rozvoje v rámci obchodních vztahů s klienty.

Firemní bankéř – velké podniky

Spravuje portfolio VIP klientů, kde vztahy s klienty jsou tím nejcennějším. Buduje vztahy s VIP klientelou, vede účty, spravuje úvěry a konzultuje s klienty možnosti investování.

Hlavní účetní

Má na starosti vytváření a úpravy metodiky účtování (popř. ve spolupráci s účetním metodikem), sestavení účetní závěrky, konsolidaci, řešení problematických účetních případů. Zpracovává účetní operace významné pro účetní jednotku, vede tým účetních, organizuje činnosti v účtárně. Připravuje a shromažďuje podklady pro audit, zajišťuje reporting vrcholovému managementu/mateřské společnosti, komunikuje a spolupracuje s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, banka, finanční úřad).

Manažer účetního oddělení

Je zodpovědný za vedení a motivaci účetního oddělení. Dohlíží a zodpovídá za veškeré zpracování účetních operací a za závěrkové práce. Úzce spolupracuje jak s vedením společnosti, tak i s hlavním účetním.

Manažer auditu

Je zodpovědný za auditorské zakázky u klientů společnosti ve spolupráci s auditorem. Vede tým svých asistentů auditu a rozvíjí je. Má na starosti jednání s klienty. Spolupracuje s daňovým oddělením.

Manažer fakturačního oddělení

Vede a motivuje fakturační tým. Zodpovídá za správné fakturační procesy a výkon firmy. Spolupracuje s hlavní účetní a managementem společnosti

Manažer kontrolingu

Vede a motivuje členy týmu kontrolingového oddělení. Zodpovídá za všechny činnosti v rámci finanční kontroly a plánování a má na starosti zpracování rozpočtů a finančních plánů. To vše pak reportuje finančnímu manažerovi.

Manažer řízení pohledávek

Je zodpovědný za komplexní vedení procesů řízení kreditního pojištění včetně přípravy požadovaných reportů, zajištění funkčnosti vytvořených systémů sledování pohledávek, zpracování pravidelných reportů o pohledávkách. Spolupracuje s ostatními odděleními (obchodní odd.) na sledování dlužníků, spolupracuje s pojišťovací společností a zajišťuje odškodnění.

Manažer vnitřní kontroly

Připravuje statutární účetní závěrky a související daňová přiznání, má zodpovědnost za identifikaci a snižování možnosti rizik v rámci účetnictví a za audit. Zajišťuje kontakt s finančními úřady (řešení problémů a dotazů).

Mzdový manažer

Nastavuje a kontroluje mzdové procesy, vede tým mzdových specialistů, spolupracuje s účetním oddělením, reportuje vedení společnosti.

Mzdový účetní

Vede mzdovou účetní agendu, připravuje měsíční závěrky, má na starosti reporting a přípravu podkladů pro audit.

Osobní bankéř

Je zodpovědný za aktivní vyhledávání obchodních příležitostí, budování vztahů s klienty, správu a vedení svěřených klientských úvěrů, posuzování bonity klienta, zpracování úvěrových návrhů.

Pracovník obchodní přepážky

Má na starosti akvizici klientů, podporu stávajících i nových produktů a reporting vedení společnosti.

Samostatný účetní

Má komplexní účetní znalosti a dokáže samostatně účtovat. Může poskytovat služby i více společnostem. Kooperuje s ostatními členy účetního oddělení.

Senior úvěrový analytik

Úvěrový analytik je zodpovědný za hodnocení úvěrových žádostí a následná doporučení zpracování na základě různých faktorů. Vytváří důkladné analýzy finančních informací, podkladů a dokumentů. Vyhodnocuje rizika a následně dává doporučení k úvěrovému případu.

Specialista pohledávek

Je zodpovědný za správu pohledávek klientů společnosti, identifikaci příchozích plateb a párování s fakturami. Pracuje s interním systémem – evidence, reporting.

Specialista vnitřní kontroly

Má na starosti zjišťování původu peněžních prostředků, zamezení zneužití informací, kontrolu náležitostí obchodních smluv, monitorování a analýzu interních změn, reporting.

Treasury

Je zodpovědný za bankovní knihy v rámci interního účetního systému, spolupracuje při inventarizaci pokladen. Má na starosti správu pravidel a transakcí, spolupráci s účetním oddělením v rámci treasury projektů, komunikuje s bankami. Zajišťuje administrativní činnost v rámci nastavení platebních systémů.

Účetní (0–3 roky zkušeností)

Je součástí účetního týmu a zodpovídá za vymezenou účetní agendu. Spolupracuje s hlavní a samostatnou účetní.

Účetní – závazky/pohledávky

Zpracovává účetní doklady (pohledávky/závazky), sestavuje účetní výkazy, vede evidenci. Na starosti má kontrolu správnosti faktur a komunikaci s klienty.

Účetní manažer – pohledávky/závazky

Vedoucí týmu účetních, který má na starosti zpracování účetní agendy dokladů – pohledávek a závazků.

Investiční specialista

Analyzuje investiční a peněžní toky, rozvíjí investiční strategii a má na starosti řízení a správu fondů. Aktivně vyhledává nové investiční příležitosti a úzce spolupracuje s vedením firmy.

Analytik rizik

Vyhodnocuje finanční dokumenty, ekonomické podmínky a potenciální klienty, aby společnostem pomohl určit míru rizika spojeného s přijetím konkrétního obchodního rozhodnutí.

Investiční manažer

Analyzuje investiční a peněžní toky, rozvíjí investiční strategii a má na starosti řízení a správu fondů. Aktivně vyhledává nové investiční příležitosti a úzce spolupracuje s vedením firmy. Může také řídit svůj tým investičních specialistů.

Likvidátor pojistných událostí

Likvidátor pojistných událostí prošetřuje škody, které utrpěli klienti pojišťoven, a zpracovává návrhy na jejich odškodnění. Přijímá a vyřizuje hlášení škod, navštěvuje místa pojistných událostí, určuje rozsah škod a posuzuje, jestli byly splněny podmínky pojistné smlouvy pro vyplacení odškodného.