Třetina zaměstnanců není v práci spokojená, nejčastěji jde o zástupce střední generace
Praha 10. března 2025 - Spíše negativní, nebo velmi špatný pocit má ze svého zaměstnání třetina respondentů nedávného průzkumu, který...
Kandidát s praxí 1 – 2 roky na obdobné pozici z mezinárodního prostředí. Je zodpovědný za tým o velikosti obvykle 5-15 lidí. Sleduje dodržování nastavených KPI´s a SLA´s, řeší eskalované problémy, vedení lidí, nábor lidí do svého týmu, docházku, plánování směn, motivaci v týmu, případné problémy v rámci týmu.
Mzdové ohodnocení
Vedoucí týmu zákaznických služeb mohou očekávat mzdové nabídky v minimální výši 25 tisíc korun (Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové), ve Zlíně ještě o dva tisíce méně. V ostatních regionech je minimální nabídka 30 tisíc, v Praze pak 40 tisíc korun.
Nejnižší strop mají mzdy na této pozici v Liberci a Hradci Králové a to 30 tisíc. V dalších krajích je to 35-40 tisíc, v Praze pak maximum dosahuje 50 000 korun.
Vedoucí týmu zákaznických služeb – nejčastější požadavky
- Minimálně SŠ vzdělání
- Angličtina (svoji úroveň si můžete ověřit zde)
- praxe alespoň 1-2 roky
- znalost procesů a systémů používaných v zákaznických službách
- schopnost motivovat a řídit tým
- organizační schopnosti
Proč být vedoucí týmu zákaznických služeb
Vyzkoušíte své vůdčí schopnosti, budete mít větší odpovědnost, naučíte se řešit problémy za jiné. Můžete snadněji přicházet se svými nápady a inovacemi. A můžete sesbírat zkušenosti a osvědčit se natolik, že se z vás časem stane manažer zákaznických služeb.
Zajímáte se o pozici vedoucího týmu zákaznických služeb? Kontaktujte nás. Stále hledáme uchazeče pro firmy v celé republice. S námi rychle zjistíte, proč je výhodné hledat práci přes personální agenturu. Nabídneme vám profesní poradenství a pomůžeme vám najít práci, kterou hledáte.
Jestli vás zajímají i jiné pozice v oblasti podnikových služeb, můžete se podívat na naši další nabídku zde.