vedoucí tymu zakaznickych sluzeb

Vedoucí týmu zákaznických služeb

Vedoucí týmu zákaznických služeb

Kandidát s praxí 1 – 2 roky na obdobné pozici z mezinárodního prostředí. Je zodpovědný za tým o velikosti obvykle 5-15 lidí. Sleduje dodržování nastavených KPI´s a SLA´s, řeší eskalované problémy, vedení lidí, nábor lidí do svého týmu, docházku, plánování směn, motivaci v týmu, případné problémy v rámci týmu.

Mzdové ohodnocení

Vedoucí týmu zákaznických služeb mohou očekávat mzdové nabídky v minimální výši 25 tisíc korun (Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové), ve Zlíně ještě o dva tisíce méně. V ostatních regionech je minimální nabídka 30 tisíc, v Praze pak 40 tisíc korun.

Nejnižší strop mají mzdy na této pozici v Liberci a Hradci Králové a to 30 tisíc. V dalších krajích je to 35-40 tisíc, v Praze pak maximum dosahuje 50 000 korun.

Vedoucí týmu zákaznických služeb – nejčastější požadavky

-       Minimálně SŠ vzdělání

-       Angličtina (svoji úroveň si můžete ověřit zde)

-       praxe alespoň 1-2 roky

-       znalost procesů a systémů používaných v zákaznických službách

-       schopnost motivovat a řídit tým

-       organizační schopnosti

Proč být vedoucí týmu zákaznických služeb

Vyzkoušíte své vůdčí schopnosti, budete mít větší odpovědnost, naučíte se řešit problémy za jiné. Můžete snadněji přicházet se svými nápady a inovacemi. A můžete sesbírat zkušenosti a osvědčit se natolik, že se z vás časem stane manažer zákaznických služeb.

Zajímáte se o pozici vedoucího týmu zákaznických služeb? Kontaktujte nás. Stále hledáme uchazeče pro firmy v celé republice. S námi rychle zjistíte, proč je výhodné hledat práci přes personální agenturu. Nabídneme vám profesní poradenství a pomůžeme vám najít práci, kterou hledáte.

Jestli vás zajímají i jiné pozice v oblasti podnikových služeb, můžete se podívat na naši další nabídku zde