Propojení...

W1siziisimnvbxbpbgvkx3rozw1lx2fzc2v0cy9ncmfmdg9ulxjly3j1axrtzw50l2pwzy9iyw5uzxitzgvmyxvsdc5qcgcixv0

Specialista PPC

Specialista PPC

Specialista PPC se věnuje nastavování a vyhodnocování kampaní v některém z online inzertních systémů – především v systému vyhledávače Google, Google Adwords, a v českém prostředí také v systému vyhledávače Seznam.cz, Sklik. Vybírá vhodná klíčová slova, na která se inzeráty propagovaného produktu či služby mají zobrazovat, zajišťuje textaci inzerátů a neustále upravuje reklamní soustavu tak, aby vedla k co nejvíce konverzím na webových stránkách klienta.

Druhy pozic a platové ohodnocení

Nabízíme pozici specialista PPC, u které se průměrný plat pohybuje kolem 27 500 korun hrubého. Záleží ovšem na regionu a na délce praxe. PPC specialista, který má za sebou dobré výsledky a reference může pobírat nadprůměrný plat v řádech několika desítek tisíc korun. Jeho plat může mít i „výkonnostní“ motivační složku, která se odvíjí od výkonu inzertní online kampaně.

Specialista PPC – obvyklé požadavky

  • Zkušenosti s PPC systémy (Adwords, Sklik, Bing nebo FB)
  • Dobrá znalost angličtiny. Pokud tápete ve své jazykové úrovni, vyplňte si náš test.
  • Práce s programem MS Excel a nástrojem Google Analytics.
  • Analytické schopnosti se zaměřením na velké objemy dat, formování hypotéz a vytváření závěrů na základě dat z různých zdrojů.
  • Zkušenosti s projektovým řízením a vedením menšího týmu, pokud jde o seniorní pozici.

Proč dělat specialistu PPC?

Odborníci na internetový marketing jsou momentálně velice žádaní a klienti investují většinu svého marketingového rozpočtu právě do PPC inzerátů – tzv. placeného vyhledávání. Pokud nastoupíte do marketingové agentury, naučíte se nejen pracovat v inzertních systémech, ale získáte i širší vhled do internetového marketingu, který využijete i na jiných pozicích v oblasti marketingu a obchodu.

Zvažujete pozici specialisty PPC? Kontaktujte nás. Neustále hledáme vhodné kandidáty pro zajímavé projekty.

Zjistěte více informací o tom, proč se vyplatí hledat vysněnou práci přes personální agenturu. Máme pro vás navíc spoustu praktických tipů - třeba jak se připravit na pohovor a další rady v naší kariérní sekci.