manazer/specialista zakaznickeho oddeleni

Manažer/specialista zákaznického oddělení

Manažer/specialista zákaznického oddělení

Manažer zákaznických služeb zastřešuje komunikaci s klíčovými zákazníky a team leadery. Je zodpovědný za nastavování cílů a úkolů zaměstnanců a zefektivnění procesů. Zároveň komunikuje s interními odděleními a managementem společnosti.

Specialista zákaznických služeb komunikuje s řadovými zákazníky, ale většinou je dedikován na určitou specializaci, na určitý segment zákazníků. Pro zákazníka obvykle představuje vůbec první kontakt se společností; může přijímat a zpracovávat objednávky nebo vyřizovat požadavky zákazníka. Od zkušenějších specialistů se pak požaduje výborná znalost systémů a procesů v rámci sdílených služeb, řešení reklamaci, stížností a poskytování informací.

Oba typy pozic bývají také specifikovány spolu s určitým cizím jazykem, který by měl manažer či specialista v komunikaci se zákazníky ovládat – nejčastěji jde o angličtinu a němčinu, ale výjimkou nebývá ani francouzština, španělština nebo dokonce finština.

Druhy pozic a platové ohodnocení

Nabízíme pozici Manažer zákaznických služeb, jehož mzda se obvykle pohybuje zhruba mezi 30 – 70 000 Kč s nejlepším ohodnocením v Plzeňském kraji.  Manažer zákaznických služeb s jazyky si vydělá podobnou částku, ale jeho startovní mzda začíná zhruba o 10 000 Kč výše.

V nabídce máme i Specialistu zákaznické péče s AJ, který si může měsíčně vydělat až 35 000 Kč podle míry svých zkušeností. Specialista zákaznické péče s AJ a dalším hlavním jazykem si může vydělat podobnou částku, přičemž nejvyšší plat pravděpodobně získá v Praze.

Manažer/specialista zákaznického oddělení – obvyklé požadavky

  • Manažer zákaznických služeb by měl mít minimální praxi 3 – 5 let.
  • Zkušenosti s vedením obchodního týmu nebo infolinky je výhodou.
  • Manažer i specialista s AJ nebo jiným jazykem by ho měli ovládat minimálně na úrovni C1. Pokud tápete ve své jazykové úrovni, vyplňte si náš test.
  • Pro kariéru v zákaznických službách je často požadováno SŠ vzdělání.
  • Praxe v aktivním prodeji je rovněž výhodou.
  • Výborné komunikační schopnosti, vstřícný přístup k zákazníkům a odolnost vůči stresu je nezbytným předpokladem.

Proč pracovat v zákaznickém oddělení?

Práce v zákaznickém oddělení je jistě velice psychicky a fyzicky náročná, ovšem zaměstnavatelé z oblasti obchodu a marketingu neváhají svým zaměstnancům nabídnout i mnoho benefitů. Jde např. o motivační bonusy, týden dovolené navíc, příspěvky na stravování nebo slevy na zboží.

Zvažujete pozici v zákaznickém oddělení? Kontaktujte nás. Neustále hledáme vhodné kandidáty pro zajímavé projekty.

Přečtete si 10 důvodů, proč se vyplatí hledat práci přes personální agenturu, nebo naše praktické tipy, jak se připravit na pohovor.