Propojení...

W1siziisijiwmtyvmdqvmdkvmtyvndkvmjuvnzc5l1bhcnqgrw1wbg95zxjzihbhz2ugu2vydmljzxmgc3vicgfnzsbuzw1wb3jhcnkgv29ya2zvcmnlifnvbhv0aw9uc18ymdawedqymhb4lmpwzyjdlfsiccisinrodw1iiiwimjawmhgyntqjil1d

Dočasné přidělení zaměstnanců

Dočasné přidělení zaměstnanců

Chcete zvýšit spokojenost a efektivitu Vašich dočasně přidělených zaměstnanců? A tím být vždy o krok před konkurencí?

Spolupracujte s partnerem, který Vám poskytne nejkvalitnější službu na trhu s nejvyšší přidanou hodnotou.

DOČASNÉ PŘIDĚLENÍ - nabízíme zkušené zaměstnance (na administrativní pozice i do výroby)

Služba představuje vyhledání vhodných pracovníků personální agenturou, a to podle zadání klienta. Úspěšní kandidáti se stanou zaměstnanci společnosti Grafton, dočasně přidělenými ke klientovi. Grafton dále vystupuje jako zaměstnavatel  podepíšeme se zaměstnanci pracovní smlouvy, zpracováváme jejich docházky, vyplácíme jim mzdu, odvádíme sociální a zdravotní pojištění  vše v souladu se zákoníkem práce. Klient tyto dočasně přidělené zaměstnance řídí a dohlíží na ně, organizuje jejich práci bez administrativní zátěže spojené s jejich výplatou.

PŘEVZETÍ KMENOVÝCH ZAMĚSTNANCŮ KLIENTA

Tato služba představuje převod stávajících zaměstnanců klienta na společnost Grafton, kdy vám zastřešíme kompletní administrativu vyplývající ze zaměstnaneckého vztahu. Pracovníci se stanou našimi zaměstnanci a následně budou přiděleni na práci ve vaší společnosti. Výhodou pro klienta je, že Grafton může jako personální agentura neomezeně řetězit pracovní smlouvy na dobu určitou.

TRY AND HIRE

Tento systém vám umožňuje zaměstnat pracovníka na „zkoušku“, kdy je kandidát nejprve dočasně přiděleným zaměstnancem personální agentury Grafton a v případě oboustranné spokojenosti je možné s tímto zaměstnancem snadno a hladce uzavřít trvalý pracovní vztah. Tato služba vám poskytuje maximální ověření uchazeče při náboru nových zaměstnanců.

INTERIM MANAGEMENT

Služba Interim Management byla speciálně vyvinuta jako alternativa pro společnosti, které vyžadují cenově efektivní exekutivní podporu a manažerské schopnosti na omezenou dobu. Najdeme vám schopné a zkušené talenty, kteří pomohou „rozvířit stojaté vody“ ve vaší organizaci.

PAYROLLING

Tato služba vám umožňuje převést administrativu spojenou se zpracováním mezd vašich zaměstnanců na Grafton. Tito zaměstnanci zůstávají v pracovním poměru s vaší společností. Služba zahrnuje následující činnosti: měsíční zpracování mezd, roční zúčtování daně, spolupráce se správou sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami, příprava platebních příkazů a proplácení náhrad. Payrolling vám sníží administrativní náklady na zaměstnance.

VELKOOBJEMOVÝ NÁBOR

Jsme experty na vyhledávání vysoce kvalifikované pracovní síly v krátkém časovém období. Pomáháme vám zvládat období zvýšené poptávky, nebo zabezpečit jednorázové projekty, a to rychle a s cenovou efektivitou. Postaráme se o získání, rozvoj, rozvržení pracovní doby, stejně jako zpracování mezd vašich zaměstnanců, a vy se tak můžete soustředit na své podnikání.

Benefity flexibilního zaměstnávání


Velká databáze
kandidátů

Díky našim dlouhodobým zkušenostem v oblasti dočasného přidělení zaměstnanců disponujeme největší databází ověřených kandidátů v celé střední a východní Evropě. Zaručíme se za opravdu vhodné a kvalitní zaměstnance, a šetříme tak váš čas a peníze.

Kvalitní služby

Naším cílem je poskytnout vám nejlepší zákaznický servis. V rámci naší péče o zákazníky zabezpečujeme pravidelné návštěvy vašich provozů, jsme v pravidelném kontaktu s našimi kandidáty a monitorujeme spokojenost zaměstnanců na dočasné přidělení pomocí průzkumů spokojenosti.

Reporting & Monitoring

Pomáháme zvyšovat výkon vaší společnosti. Poskytujeme vám informace, které vám umožní zvýšit produktivitu a snižovat výdaje (time to fill ratios  čas potřebný na obsazení pozice, fluktuace, nemocnost, poměr absence/docházka).

Péče o dočasně přidělené
zaměstnance

Náš jedinečný program péče o zaměstnance na dočasné přidělení zajišťuje, že pracovníky pohání motivace, pocit uznání a spokojenosti, identifikují se se značkou, a tím se stávají produktivní pracovní silou ve vaší firmě. Tento program zahrnuje: testování, tréning, zabezpečení nástupu zaměstnanců, výstupní pohovory, průzkumy spokojenosti, dárečky zaměstnancům a zaměstnanecké benefity.

E-docházka

Elektronický docházkový systém je interaktivní digitální nástroj na jednoduchou mzdovou agendu a administraci docházky. Tento nástroj umožňuje uživateli prostřednictvím on-line služby sledovat docházkový formulář, elektronickou fakturaci a rovněž i výplatní pásku. Tím se zabrání zbytečným chybám v administrativě, a šetříme tak váš čas a náklady.

Služba 24/7

Služba 24x7 umožňuje zastihnout nás, kdykoli potřebujete  ve dne i v noci. Naši konzultanti jsou vám k dispozici ve chvíli, kdy je potřebujete, a díky naší rychlé reakci dokážeme vyřešit jakoukoli nenadálou situaci.

Onsite řešení

Přidělíme vám konzultanta, který bude řídit pracovníky přímo jako součást vašeho týmu. To zajistí vám i vašim zaměstnancům okamžitý servis. Naši koordinátoři jednotlivých projektů zabezpečí maximální účinnost v souladu s Vašimi interními procesy.

Inovace

Inovaci nacházíme ve všech aspektech naší práce. Díky tvorbě nejlepších postupů a rozvoji nejlepších technologií zlepšujeme výkonnost vašeho podnikání. Náš profesionální přístup a pracovní řešení pro zaměstnance na dočasné přidělení jsou nejlepší na trhu a dále se rozvíjejí.