idnes

Mají po maturitě a chtějí pracovat a vydělávat. Ale po svém.

Mají po maturitě a chtějí pracovat a vydělávat. Ale po svém.

Proč jdou lidé čerstvě po škole tak tvrdošíjně za svým? „Generace Z dnes představuje 24 procent globální populace, jsou přirozeně digitální, etnicky nejdiverzifikovanější a nejtolerantnější,“ představuje letošní absolventy Jitka Součková, marketingová manažerka personální agentury Grafton Recruitment. Podle ní se dokážou rychle zorientovat na novém působišti.

„Zpracovávají informace rychleji, ale jejich rozsah pozornosti je nižší než u předchozích generací. Uvádí se, že generace Z má rozpětí pozornosti 8 vteřin, kdy je třeba je zaujmout a přitáhnout. Na druhou stranu dokážou rychle a efektivně přepínat mezi prací a zábavou bez ohledu na rušivé elementy a jsou schopni pracovat současně na více úkolech zároveň,“ vyzdvihuje Součková. 

Celý článek si můžete přečíst zde.