e15

Češi jsou ochotni dojíždět za prací maximálně 20 minut

Češi jsou ochotni dojíždět za prací maximálně 20 minut

To, jak to máme do práce daleko je pro nás stále důležitým argumentem pro přijetí pracovní nabídky. „Dlouhodobý převis nabídky pracovních míst nad poptávkou způsobil, že si lidé začali vybírat zaměstnavatele i dle jiných aspektů než jen podle mzdy. Za poslední rok vidíme, zejména v případě kancelářských profesí, výrazný nárůst zájmu o lokalitu zaměstnavatele. Dlouhé cestování do práce dokáže vyvážit jen výraznější navýšení mzdy. Například nabídka zaměstnání s dobou dojezdu 60 minut bude pro většinu lidí stejně atraktivní, jako nabídka vzdálená 30 minut jen v případě, že nabízená mzda bude alespoň o pětinu vyšší,“ uvedla Jitka Součková, marketingová manažerka Grafton Recruitment.

Celý článek si můžete přečíst zde.