Propojení...

W1siziisijiwmtcvmduvmtevmtevntevmjivnde4l2jhbm5lcjjuzxcuanbnil0swyjwiiwidgh1bwiilciymdawedi1ncmixsxbinailcjvchrpbwl6zsjdxq

Pracovní pozice - Cyient

O společnosti Cyient

Cyient, úspěšná mezinárodní společnost poskytující engineeringové služby, spojila své síly s jedním z největších výrobců kolejových vozidel světa – Bombardier Transportation. Jako technologická špička v oblasti kolejových vozidel přesouvá Bombardier svůj vývoj do Prahy a Vy máte neopakovatelnou příležitost být u toho a podílet se na vývoji toho nejlepšího, co v oblasti kolejových vozidel vůbec můžete najít.

Vývojové centrum se sídlem v Praze Holešovicích se zabývá kompletním vývojem kolejových vozidel včetně jejich subsystémů, ať už v městské dopravě nebo příměstských a vysokorychlostních vlacích. Velice úzce spolupracuje s vývojovými centry v Německu, Velké Británii, Rakousku, Švýcarsku, ale i Francii a Belgii.

CYIENT s.r.o. tak navazuje na dlouholetou tradici této značky ve světě a rozšiřuje dosavadní tým více než 14 000 zaměstnanců z 21 zemí o špičkové odborníky a šikovné absolventy, kteří mají zájem spolupracovat na jedinečných projektech a být součástí mezinárodního vývojového týmu.

Vývoj toho nejlepšího

Společně s Bombardierem pracuje Cyient na celé řadě projektů moderních kolejových vozidel pro celou Evropu. Od tramvají až po lokomotivy - každý projekt je jedinečný a specifický. Pojďte se s námi podívat na příklady toho, na čem lidé v Cyientu aktuálně pracují:

Talent 3

Úplně nová platforma, budoucí chlouba Bombardieru v oblasti regionální dopravy, která navazuje na úspěšné elektrické jednotky Talent 2. Vývoj platformy Talent 3 začal v roce 2016 a vývoj probíhá podle mezinárodních evropských standardů TSI a souprava tak bude použitelná nejenom v Německu, ale i dalších evropských trzích. Velkou inovací této soupravy je pak instalace systému Li-ion baterií, díky kterým bude možné nasadit vozidlo i na špatně elektrifikovaných tratích. Plánovaný dojezd na baterie je pak 50 až 100 km. 

Vývoj této jednotky probíhá z velké části právě v kancelářích Cyientu v Holešovicích. Zdejší inženýři se starají jak o kompletní návrh systémů pískovaní, spřáhel, mazaní nákolku, sedaček, brzd, tak o kompletní mechanickou a elektromechanickou konstrukci interiérů, underframe a hrubých staveb.





Aventra

Vlaková souprava pro příměstskou dopravu, poprvé uvedená do provozu v roce 2015. Cyient aktuálně pracuje na dokončení a modifikaci této soupravy pro dopravce Abellio East Anglia. Na tomto projektu se Cyient soustředí především na design interiérů, underframe a interiérů kabiny.





Regio 2N

Platforma vycházející z jedné z největších zakázek Bombardieru pro francouzského národního dopravce SNCF – platformy OMNEO. Přizpůsobena pro francouzské potřeby, tato regionální souprava nabízí až o 25 % více míst k sezení v porovnání s ostatními vlaky obdobné velikosti. Dvoupodlažní souprava dosahuje rychlostí až 200 km/h a je velice dobře konfigurovatelná podle přání zákazníka jak na regionální, tak i příměstskou dopravu, případně kombinaci obojího. V Praze probíhá vývoj hrubé stavby a kompletní systémový engineering, po dokončení jsou naplánovány i kompletní dynamické a zátěžové testy na okruhu ve Velimi.





Flexity / Flexity 2

Vlajková loď Bombardieru v oblasti tramvají Flexity a její nástupce Flexity 2 jsou jedněmi z nejúspěšnějších lehkých kolejových vozidel na světě vůbec. Jednotky jezdí nejen v Evropě, ale i Severní Americe. Cyient aktuálně pracuje na 4 projektech modifikace této tramvaje – pro Curych, Vídeň, Kolín a Düsseldorf. Na těchto projektech jsou jeho specialisté zodpovědní za návrh hrubých staveb a interiérů, kompletní návrh dveřních, brzdových a pískovacích systémů.





Traxx

Nejúspěšnější evropská lokomotiva, používaná v soukromé i nákladní dopravě a využívaná i na našich tratích (je součástí flotil společností Metrans a Regiojet). Velice versatilní lokomotiva s několika druhy pohonů a velmi dobrou upravitelností pro konkrétního klienta aktuálně prochází vývojem nové řady, který probíhá právě v kancelářích společnosti Cyient. Na lokomotivě zde probíhají především konstruktérské práce (mechanika i elektro), ale i protipožární a eko design a systémové validace.





Další projekty

Cyient pracuje i na dílčích pracích pro další projekty:

RER NG Paris Metro – Zpracování hrubé stavby, interiérů, systémový engineering a testování
M7 Doubledeck – Kompletní dynamické testování na okruhu ve Velimi

Kariéra v Cyientu

V současné době pracuje ve vývojovém centru již více než 80 odborníků, nicméně množství zajímavých projektů si vyžaduje větší počet lidí. Plánem pro rok 2017 je tak nábor zhruba 80 kandidátů v roce 2018 pak dalších 100. Co Vám Cyient může nabídnout? Koukněte se na popis jednotlivých oddělení a sami si rozhodněte, kam byste chtěli směřovat!

Mechanický, elektromechanický a elektro design

Mechanická a elektromechanická konstrukce se zabývá návrhem hrubých staveb, interiérových a exteriérových částí, kabelových, pneumatických a hydraulických rozvodů. Vedle mechaniky se divize zabývá i návrhem komplexních elektrických systémových schémat. Konstrukční divize je páteří celého vývojového centra s přesahem do všech aktuálně běžících projektů. Z volných pozic v tomto oddělení můžeme vypíchnout:

Strojní konstruktér
Mechanický konstruktér s Němčinou
Mechanický konstruktér – Interiéry
Konstruktér – Kabeláž
Elektromechanický Designer

Pro úplný výpis pozic klikněte zde.

Systémové inženýrství, testování a validace

Systémový engineering a testování je další ze čtyř částí Cyientu. Probíhá zde koncepční návrh jednotlivých systémů pro všechny běžící projekty – ať již elektro nebo mechanické. Z příkladů elektro – HVAC, dveře, pantografy, pomocné měniče, data rekordéry, infotainment. Z mechanických systémů pak například interiéry, mazání, spřáhla, pískování a další. V oblasti validace a testování probíhá kontrola požadavků jak s TSI, tak národními normami a dynamické testování a jejich vyhodnocení na okruhu ve Velimi. Z pozic, které aktuálně hledáme:

Safety Engineer
Homologační Specialista​
Strojní systémový inženýr
Elektro systémový inženýr

Pro úplný výpis pozic klikněte zde.

Technická dokumentace

Oddělení technické dokumentace se zabývá tvorbou manuálů a technické dokumentace pro širokou škálu projektů Bombardieru. Od tvorby a správy dat v systému PDM, přes jejich údržbu až po kompletní tvorbu manuálů. Uplatnění zde najdou kandidáti především dobře jazykově vybavení -  znalost německého jazyka je zde nutností. Na některé pozice není vyžadováno technické vzdělání.

Datový / PDM Specialista s Němčinou
Technický Dokumentarista s Němčinou

Pro úplný výpis pozic klikněte zde.

Projektový a výrobní management

Poslední divizí v rámci Cyientu je oddělení projektového a výrobního managementu. Zahrnuje kromě projektových inženýrů a manažerů také podporu výrobních jednotek Bombardieru, a to především závod v České Lípě, Crespin, Wroclavi a Bruggách. Aktuálně sem hledáme kandidáty především z oblastí:

Projektový/Programový Manažer
Procesní inženýr

Pro úplný výpis pozic klikněte zde.

W1siziisijiwmtyvmduvmdyvmdkvmjavntgvmty3l0n5awvudf9sb2dvlmpwzyjdlfsiccisinrodw1iiiwintawediwmfx1mdazzsjdlfsiccisim9wdgltaxplil1d
W1sizmyilcivc3j2l3d3dy9vbgl2zxivy3vycmvudc9wdwjsawmvchjvzhvjdglvbi9ncmfmdg9ulxjly3j1axrtzw50l2ltywdlcy9iyw5uzxitzgvmyxvsdc03mddhm2yynmywmzyxm2zindg5m2e4ymyxndaymtbhmi5qcgcixsxbinailcj0ahvtyiisijiwmdb4mtawmcmixv0