Propojení...

W1siziisijiwmtcvmduvmtevmtevntevmjivnde4l2jhbm5lcjjuzxcuanbnil0swyjwiiwidgh1bwiilciymdawedi1ncmixsxbinailcjvchrpbwl6zsjdxq

Pracovní pozice - Cyient

O společnosti Cyient

Cyient, úspěšná mezinárodní společnost poskytující engineeringové služby, spojila své síly s jedním z největších výrobců kolejových vozidel světa. Jako technologická špička v oblasti kolejových vozidel přesouvá tento největší výrobce kolejových vozidel svůj vývoj do Prahy a Vy máte neopakovatelnou příležitost být u toho a podílet se na vývoji toho nejlepšího, co v oblasti kolejových vozidel vůbec můžete najít.

Vývojové centrum se sídlem v Praze Holešovicích se zabývá kompletním vývojem kolejových vozidel včetně jejich subsystémů, ať už v městské dopravě nebo příměstských a vysokorychlostních vlacích. Velice úzce spolupracuje s vývojovými centry v Německu, Velké Británii, Rakousku, Švýcarsku, ale i Francii a Belgii.

Společnost Cyient tak navazuje na dlouholetou tradici této značky ve světě a rozšiřuje dosavadní tým více než 14 000 zaměstnanců z 21 zemí o špičkové odborníky a šikovné absolventy, kteří mají zájem spolupracovat na jedinečných projektech a být součástí mezinárodního vývojového týmu.


​Vývoj toho nejlepšího

Společně s největším výrobcem kolejových vozidel na světě pracuje Cyient na celé řadě projektů moderních kolejových vozidel pro celou Evropu. Od tramvají až po lokomotivy - každý projekt je jedinečný a specifický. Pojďte se s námi podívat na příklady toho, na čem lidé v Cyientu aktuálně pracují:

Revoluce v regionální dopravě

Zbrusu nová platforma regionální dopravy, která navazuje na předchozí úspěšné elektrické jednotky. Vývoj této platformy začal v roce 2016 a vývoj probíhá podle mezinárodních evropských standardů TSI. Souprava tak bude použitelná nejenom v Německu, ale i v dalších evropských zemí. Velkou inovací této soupravy je pak instalace systému Li-Ion baterií, díky kterým bude možné nasadit vozidlo i na špatně elektrifikovaných tratích. Plánovaný dojezd na baterie je 50 až 100 km, což je obdivuhodný výkon.

Vývoj této jednotky probíhá z velké části právě v kancelářích Cyient, v Holešovicích. Inženýři se starají jak o kompletní návrh systémů pískovaní, spřáhel, mazaní nákolku, sedaček, brzd, tak o kompletní mechanickou a elektromechanickou konstrukci interiérů, underframe a hrubých staveb.

Příměstská doprava

Vlaková souprava pro příměstskou dopravu, poprvé uvedená do provozu v roce 2015. Cyient aktuálně pracuje na dokončení a modifikaci této soupravy pro jednoho z největších anglických dopravců. Na tomto projektu se Cyient soustředí především na design interiérů, underframe a interiérů kabiny.

Spolupráce s francouzským národním dopravcem

Platforma vycházející z jedné z největších zakázek mezinárodního výrobce vlakových souprav, která je přizpůsobena pro francouzské potřeby. Tato regionální souprava nabízí až o 25 % více míst k sezení v porovnání s ostatními vlaky obdobné velikosti. Dvoupodlažní souprava dosahuje rychlostí až 200 km/h a je velice dobře konfigurovatelná podle přání zákazníka jak na regionální, tak i příměstskou dopravu, případně kombinaci obojího. V Praze probíhá vývoj hrubé stavby a kompletní systémový engineering, po dokončení jsou naplánovány i kompletní dynamické a zátěžové testy na zkušebním okruhu.

Nejúspěšnější tramvajové soupravy na světě

Vlajková loď v oblasti tramvajové dopravy! Tramvaje, které jsou nejúspěšnější lehké kolejové vozidla na světě vůbec. Jednotky jezdí nejen v Evropě, ale i Severní Americe. Cyient aktuálně pracuje na 4 projektech modifikace této tramvaje – pro Curych, Vídeň, Kolín a Düsseldorf. Na těchto projektech jsou jeho specialisté zodpovědní za návrh hrubých staveb a interiérů, kompletní návrh dveřních, brzdových a pískovacích systémů.

Nejúspěšnější lokomotiva

Nejúspěšnější evropská lokomotiva, používaná v soukromé i nákladní dopravě a využívaná i na našich tratích. Velice všestranná lokomotiva s několika druhy pohonů a velmi dobrou upravitelností pro konkrétního klienta aktuálně prochází vývojem nové řady, který probíhá právě v kancelářích společnosti Cyient. Na lokomotivě zde probíhají především konstruktérské práce (mechanika i elektro), ale i protipožární a eko-design a systémové validace.


Kariéra v Cyientu

V současné době pracuje ve vývojovém centru již více než 100 odborníků, nicméně množství zajímavých projektů si vyžaduje větší počet lidí. Plánem pro rok 2018 je nábor 100 zaměstnanců. Co Vám Cyient může nabídnout? Koukněte se na popis jednotlivých oddělení a sami si rozhodněte, kam byste chtěli směřovat!

Mechanický, elektromechanický a elektro design

Mechanická a elektromechanická konstrukce se zabývá návrhem hrubých staveb, interiérových a exteriérových částí, kabelových, pneumatických a hydraulických rozvodů. Vedle mechaniky se divize zabývá i návrhem komplexních elektrických systémových schémat. Konstrukční divize je páteří celého vývojového centra s přesahem do všech aktuálně běžících projektů. Z volných pozic v tomto oddělení můžeme vypíchnout:


Strojní konstruktér
Mechanický konstruktér s Němčinou
Mechanický konstruktér – Interiéry
Konstruktér – Kabeláž
Elektromechanický Designer


Pro úplný výpis pozic klikněte zde.

Systémové inženýrství, testování a validace

Systémový engineering a testování je další ze čtyř částí Cyientu. Probíhá zde koncepční návrh jednotlivých systémů pro všechny běžící projekty – ať již elektro nebo mechanické. Z příkladů elektro – HVAC, dveře, pantografy, pomocné měniče, data rekordéry, infotainment. Z mechanických systémů pak například interiéry, mazání, spřáhla, pískování a další. V oblasti validace a testování probíhá kontrola požadavků jak s TSI, tak národními normami a dynamické testování a jejich vyhodnocení na okruhu ve Velimi. Z pozic, které aktuálně hledáme:


Safety Engineer
Homologační Specialista​
Strojní systémový inženýr
Elektro systémový inženýr


Pro úplný výpis pozic klikněte zde.

Technická dokumentace

Oddělení technické dokumentace se zabývá tvorbou manuálů a technické dokumentace pro širokou škálu projektů. Od tvorby a správy dat v systému PDM, přes jejich údržbu až po kompletní tvorbu manuálů. Uplatnění zde najdou kandidáti především dobře jazykově vybavení -  znalost německého jazyka je zde nutností. Na některé pozice není vyžadováno technické vzdělání.


Datový / PDM Specialista s Němčinou
Technický Dokumentarista s Němčinou


Pro úplný výpis pozic klikněte zde.

Projektový a výrobní management

Poslední divizí v rámci Cyientu je oddělení projektového a výrobního managementu. Zahrnuje kromě projektových inženýrů a manažerů také podporu výrobních jednotek. Aktuálně sem hledáme kandidáty především z oblastí:


Projektový/Programový Manažer
Procesní inženýr


Pro úplný výpis pozic klikněte zde.

W1siziisimnvbxbpbgvkx3rozw1lx2fzc2v0cy9ncmfmdg9ulxjly3j1axrtzw50l2pwzy9iyw5uzxitzgvmyxvsdc5qcgcixv0